x

OM® PILATES PELVIC POWER

Zarejestruj się

Mięśnie dna miednicy wpływają na kształtowanie postawy, jak to się dzieje, w jaki sposób?. Na kursie nie tylko w sposób anatomiczny podchodzimy do zrozumienia pracy mięśni dna miednicy, ale utrwalamy tą wiedzę poprzez obrazy mentalne. 

Tematyka:

Czy wiesz jak prawidłowo ćwiczyć mięśnie dna miednicy. Kiedy mówimy że są one mocne a kiedy słabe i co to oznacza?. Jak wykonywać trening ukierunkowany na prewencję i autoterapię  słabości pęcherza moczowego, inkontynencji (nietrzymanie moczu, stolca), obniżania / wypadania narządów, chronicznych dolegliwości pleców i okolic w krzyżu.

Szkolenie to oparte jest na profilaktyczno/terapeutycznym programie wzmacniania mięśni dna miednicy, które w ścisłej współpracy z mięśniami głębokimi bioder, brzucha i grzbietu dają naszemu ciału stabilizację i ochronę.

Omawiamy metodycznie i praktykujemy ćwiczenia na;

  • izolację i uświadomienie sobie mięśni dna miednicy zarówno mentalnie jak i podczas ruchu
  • relaksację, rozluźnienie oraz wzmocnienie mięśni dna miednicy jak również zewnętrznych mięśni stabilizujących miednicę
  • osłabienie dna miednicy po porodzie, nacięciu krocza, cięciu cesarskim
  • trudności z orgazmem, rozszerzenie pochwy, impotencja
  • przewlekłe zapalenie pęcherza, nietrzymanie moczu u kobiet i mężczyzn
  • wypadanie, obniżenie narządów (pęcherz moczowy, macica, pochwa, jelito)
  • ostre i przewlekłe bóle pleców, kręgosłupa, napięcie karku, dyskopatia a mięśnie miednicy
  • hemoroidy, zaparcia, zaburzenia trawienia a mięśnie dna miednicy
  • zapobieganie przerostowi prostaty, leczenie nietrzymania moczu u mężczyzn po usunięciu prostaty
  • zwyrodnienia i deformacje stawów biodrowych
  • zapobieganie problemom zwyrodnienia stawów biodrowych i krzyżowych 
  • rozpoczynanie ruchu od stawu krzyżowego
  • mięśnie miednicy oraz mięśnie dna miednicy i ich wpływ na kręgosłup,
  • świadomość pracy z mięśniami lędźwiowymi oraz biodrowymi oraz wyrównywanie dysharmoni między nimi  
  • rozpoznanie klientów z problemami dysfunkcji miednicy
  • poprawne wzmocnienie pośladków, przywodzicieli, odwodzicieli, rotatorów

Każdy trener i instruktor fitness a w szczególności instruktor Metody Pilates powinien wykazywać się dogłębnym zrozumieniem mięśni okolicy bioder. Świadomość pracy tych mięśni pozwoli instruktorom i trenerom zadbać o lepszą technikę ćwiczeń klientów. 

Dla lepszego zrozumienia tego zagadnienia nawiążemy do wizualizacji oraz metody Franklina.

Z warsztratów mogą skorzystać również osoby które nie są instruktorami oraz Personalni Trenerzy i instruktorzy Fitness. 

cena: 350 zł

czas trwania: 1 dzień

Osoba prowadząca: Bogna Janik-Forbes

Terminy szkoleń

Termin Miasto Klub Opcje
2017-10-07 - 2017-10-07 Warszawa Brak klubu